Identyfikacja wizualna

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami majątkowymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Dosłownie setki tyś. wykorzystanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

O ile duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wtedy poszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co niejednokrotnie duży brand podejmuje decyzję o zupełnej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie poszukują wykonawców donowych projektów graficznych. Poszukują kreatywnych agencji reklamowych z całkowicie odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma utworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to należy wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Wydaje się zatem, że taki kierunek może być także dobrą drogą dla niewielkich firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i reklama on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wyrafinowane projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy natomiast mieć na uwadze, że w pewnych przypadkach wystarczy drobna zmiana, by klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Dlatego też nie powinno się wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Warto sprawdzić: https://www.whiteart.pl/dlaczego-my

Dodaj komentarz